satisfied customer of MONETA Money Bank satisfied customer of MONETA Money Bank

Klientská zóna

the woman pays cashless in the store the woman pays cashless in the store

Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma

efficient non-cash transaction efficient non-cash transaction

Platební terminály

quick and easy online payments quick and easy online payments

Platební brána

    podpora-icon-1

    Průzkum

    Jak Covid-19 ovlivnil evropské nákupní zvyky?

    Rozhodli jsme se to ověřit spolu s Visou a dalšími společnostmi z EVO Group*. Chtěli jsme zjistit, jak pandemie změnila nákupní zvyky a chování Evropanů. Mezinárodní průzkum, kterého se zúčastnilo více než 3500 respondentů, zajistila agentura ARC Rynek i Opinia.

    Jak Evropané po pandemii nakupují?

    Evropané začali v reakci na pandemii více platit bezhotovostně, což potvrzuje až 80 procent dotazovaných. Z dat dále vyplývá, že se Evropané po rozvolnění nejvíce těší na cestování a setkávání se s přáteli ve větším počtu. 

    *eService (Polsko, Slovensko, Maďarsko), BOIPA (Irsko), REVO a MMB Platební Služby (Česko), EVO (Německo, Velká Británie).

    U Evropanů vedou elektronické platby. Češi patří mezi lídry v bezkontaktním placení, ukazuje průzkum skupiny EVO v Evropě.

    Evropané začali během koronavirové pandemie upřednostňovat elektronické platby. Ve studii s názvem “Ovlivnil Covid-19 nákupní zvyky Evropanů?” to potvrdilo téměř 80 procent účastníků. Průzkum pro skupinu EVO v sedmi evropských zemích včetně České republiky zajistil výzkumný ústav ARC Rynek i Opinia. Společnost Visa byla partnerem tohoto průzkumu právě v České republice.