satisfied customer of MONETA Money Bank satisfied customer of MONETA Money Bank

Klientská zóna

the woman pays cashless in the store the woman pays cashless in the store

Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma

efficient non-cash transaction efficient non-cash transaction

Platební terminály

quick and easy online payments quick and easy online payments

Platební brána

    bg-elements-2
    pytania-icon-1

    Reklamační řízení

    Podat reklamaci je možné následujícími způsoby:

    • Telefonicky – prostřednictvím našeho Centra Obsluhy Akceptanta.
    • Elektronickou poštou – zasláním zprávy na adresu e-mail coa@monetaplatebnisluzby.cz,
    • Písemně – zasláním zprávy na naši korespondenční adresu Hvězdova 1716/2b, Nusle, 140 00 Praha 4 V sídle společnosti MONETA – Hvězdova 1716/2b, Nusle, 140 00 Praha 4 (písemně nebo ústně)

    Odpověď na reklamaci je možné obdržet prostřednictvím jednoho z níže uvedených způsobů:

    • Elektronickou poštou – odpověď bude odeslána na e-mailovou adresu akceptanta.
    • Písemně – odpověď bude odeslána na korespondenční adresu akceptanta.

    Reklamace se verifikuje okamžitě po jejím obdržení, nejpozději však do 15 pracovních dnů. V komplikovaných případech, které znemožňují vypořádání reklamace a udělení odpovědi ve výše uvedeném termínu do 15 pracovních dnů, se může tento termín prodloužit. Maximálně však do 35 pracovních dnů od nahlášení reklamace. O příčinách, které způsobily zpoždění, o plánovaném termínu vypořádání reklamace a o udělení odpovědi, bude Akceptant informován.