Klientská zóna
Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma
Platební terminály
Platební brána
Reklamační řízení
Podat reklamaci je možné následujícími způsoby:
- Telefonicky – prostřednictvím našeho Centra Obsluhy Akceptanta.
- Elektronickou poštou – zasláním zprávy na adresu e-mail coa@monetaplatebnisluzby.cz,
- Písemně – zasláním zprávy na naši korespondenční adresu Hvězdova 1716/2b, Nusle, 140 00 Praha 4 V sídle společnosti MONETA – Hvězdova 1716/2b, Nusle, 140 00 Praha 4 (písemně nebo ústně)
Odpověď na reklamaci je možné obdržet prostřednictvím jednoho z níže uvedených způsobů:
- Elektronickou poštou – odpověď bude odeslána na e-mailovou adresu akceptanta.
- Písemně – odpověď bude odeslána na korespondenční adresu akceptanta.
Reklamace se verifikuje okamžitě po jejím obdržení, nejpozději však do 15 pracovních dnů. V komplikovaných případech, které znemožňují vypořádání reklamace a udělení odpovědi ve výše uvedeném termínu do 15 pracovních dnů, se může tento termín prodloužit. Maximálně však do 35 pracovních dnů od nahlášení reklamace. O příčinách, které způsobily zpoždění, o plánovaném termínu vypořádání reklamace a o udělení odpovědi, bude Akceptant informován.